Hocam kendim de yanıt alamıyorum bu soruya ya yani ikisinin de benim için artısı ve eksisi var.
İşte demek istediğim de buydu. Aynı şeyi bize soruyorsun aynı sonuç çıkacak

Ben birini seçeceğim, başka biri kendince diğerini seçecek. Artılar, eksiler konuşulacak ama nihai kararı sen vericeksin sonuçta. Bak yaşa bakma ilk önce. Ben 24 yaşında lise mezunuyum senin elinde bir şans var şuan ve mezun olunca 27 olucam diyorsun önce bugününe bak, bırak mezun olunca düşünürsün 27 yaşını

Şuan elime fırsat geçse değil 6 yıl, 10 yıl hukuk okurum da avukat olmak için. Yada çok sevdiğim gıda mühendisliğini bitirmeyi.. Ne insanlar var 50'sinde 70'inde üniversiteye başlayıp, bitiren

Dediğim gibi nihai karar senin, acele etme zamandan bol bişey yok