BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam özelde olması ve toplamda 6 yıl sürecek olması kafamı karıştırıyor. Zaten 21'e geldim tıp gibi neredeyse 6 sene okuyacagim
Hocam henüz çok gençsiniz merak etmeyin. 30'unuzda bile başlasanız emeklilikte yaşa takılacaksınız mesela. 6 seneyi yük olarak değil sizin için bir fırsatmış gibi düşünün. O sürede içerisinde alanında yetkin biri olursanız kalan yaşamınızda çok güzel bir hayat sürebilirsiniz.