Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum, Akademik eğitim veren hocaların %90'nı proföser olduktan sonra bir yerleri kalkıyor,ne kendilerini eğitebiliyor ne öğrencileri yönlendiyorlar . bu yüzden verimli bir eğitim alamıyoruz üniversitelerde.Gönül isterdiki yurtdışında adam gibi bir mühendis öğrencisi olup vatana millete bir katkımız olsun

konu saptı kardeşim kusura bakma içimde kalmış

bence sen hangisini seviyorsan onu yap para her türlü kazanılır.