BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam özelde olması ve toplamda 6 yıl sürecek olması kafamı karıştırıyor. Zaten 21'e geldim tıp gibi neredeyse 6 sene okuyacagim
Lise arkadasim bu sene tip fak.girdi yas 27.Iyi dusun ama asla gec degildir.