• 15-07-2019, 23:07:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    MSN tekrar gelse kullanır mısınız? Onun gibi bir program yazılsa tekrar? Bir çok yere reklam verilse Skype'ı bir kenara bırakır mıydınız?

    Not: Çok olumlu yorumlar geldi farklı bir isimle yazdırsak tutar mı?

  • 15-07-2019, 23:08:14
    #2
    hocam sanırım yazmayı düşünüyorsunuz öyle bir program sağlam birşey olursa neden kullanmayalım ama benim için birazda uluslarası kullanımı önemli
  • 15-07-2019, 23:09:10
    #3
    Kategori Moderatörü
    Msn kullanilmaz mi be hocam şimdi ne dinliyorum hey gidiii
  • 15-07-2019, 23:09:18
    #4
    Ben kullanirim.
  • 15-07-2019, 23:09:33
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dj Akman - Son Nefes
  • 15-07-2019, 23:12:18
    #6
    Kesinlikle kullanırım!
  • 15-07-2019, 23:13:40
    #7
    Sorumu bu tabiki kullanırım skypeyi salarım oraya geçerim direk
  • 15-07-2019, 23:14:12
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kurdugumuz arkadaşlık, o yaslar ve yeni insanlarla tanışmak o zamanlarda çok degerli birseydi. O Zamanlardaki tadı vermiyecek tabiki.

    TR Yapımı olursa destek amaçlı kurarım.
  • 15-07-2019, 23:14:38
    #9
    Skype kullananda yok ki bizde. Whatsapp sildi süpürdü her şeyi.