MSN tekrar gelse kullanır mısınız? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
58
●
2.392
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
1
2
3
4
5
6
Son
15-07-2019, 23:07:23
#1
Hostral
Üyeliği durduruldu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız? Onun gibi bir program yazılsa tekrar? Bir çok yere reklam verilse Skype'ı bir kenara bırakır mıydınız?
Not: Çok olumlu yorumlar geldi farklı bir isimle yazdırsak tutar mı?
15-07-2019, 23:08:14
#2
Sungurbey
hocam sanırım yazmayı düşünüyorsunuz öyle bir program sağlam birşey olursa neden kullanmayalım ama benim için birazda uluslarası kullanımı önemli
15-07-2019, 23:09:10
#3
SrdL
Kategori Moderatörü
Msn kullanilmaz mi be hocam şimdi ne dinliyorum hey gidiii
15-07-2019, 23:09:18
#4
RaufQuliyev
Ben kullanirim.
15-07-2019, 23:09:33
#5
hibravez
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dj Akman - Son Nefes
15-07-2019, 23:12:18
#6
mrduck
Kesinlikle kullanırım!
15-07-2019, 23:13:40
#7
enessafak
Sorumu bu tabiki kullanırım skypeyi salarım oraya geçerim direk
15-07-2019, 23:14:12
#8
Rijndael
Üyeliği durduruldu
Kurdugumuz arkadaşlık, o yaslar ve yeni insanlarla tanışmak o zamanlarda çok degerli birseydi. O Zamanlardaki tadı vermiyecek tabiki.
TR Yapımı olursa destek amaçlı kurarım.
15-07-2019, 23:14:38
#9
Mutlubiter
Skype kullananda yok ki bizde. Whatsapp sildi süpürdü her şeyi.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler