Kurdugumuz arkadaşlık, o yaslar ve yeni insanlarla tanışmak o zamanlarda çok degerli birseydi. O Zamanlardaki tadı vermiyecek tabiki.

TR Yapımı olursa destek amaçlı kurarım.