Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
15-07-2019, 23:14:12
#8
Rijndael
Üyeliği durduruldu
Kurdugumuz arkadaşlık, o yaslar ve yeni insanlarla tanışmak o zamanlarda çok degerli birseydi. O Zamanlardaki tadı vermiyecek tabiki.
TR Yapımı olursa destek amaçlı kurarım.