Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
15-07-2019, 23:07:23
#1
Hostral
Üyeliği durduruldu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız? Onun gibi bir program yazılsa tekrar? Bir çok yere reklam verilse Skype'ı bir kenara bırakır mıydınız?
Not: Çok olumlu yorumlar geldi farklı bir isimle yazdırsak tutar mı?