MSN tekrar gelse kullanır mısınız? Onun gibi bir program yazılsa tekrar? Bir çok yere reklam verilse Skype'ı bir kenara bırakır mıydınız?

Not: Çok olumlu yorumlar geldi farklı bir isimle yazdırsak tutar mı?