MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
58
●2.392
- 16-07-2019, 09:56:23fear_cr7_oguz@windowslive.com ekleyin
fear -> F.E.A.R 7. sınıfta oynadığım oyundu.
cr7 -> c.Ronaldo hastasıydım.
oguz da ben işte
- 16-07-2019, 10:30:25
- 16-07-2019, 10:32:55bizim neslin %15'i bu kız ile flört ettimoncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


