• 16-07-2019, 09:51:40
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben de özledim.
  • 16-07-2019, 09:53:43
    #29
    msn koxp
    Kullanırım da o kadar aktif olamayabilirim.
  • 16-07-2019, 09:56:23
    #30
    fear_cr7_oguz@windowslive.com ekleyin

    fear -> F.E.A.R 7. sınıfta oynadığım oyundu.
    cr7 -> c.Ronaldo hastasıydım.
    oguz da ben işte
  • 16-07-2019, 10:30:25
    #31
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bu kız da gelirse kabul ediyorum kullanırım.
    o kızı nerden hatırlıyorum ben yaaa
  • 16-07-2019, 10:32:55
    #32
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kızı nerden hatırlıyorum ben yaaa
    bizim neslin %15'i bu kız ile flört etti
  • 16-07-2019, 10:35:34
    #33
    Üyeliği durduruldu
    bir ara 7.5 kurmuştum bilgisayarda çalışmıştıda ama hoşuma gitmedi silmiştim
  • 16-07-2019, 11:00:46
    #34
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    Kullanirdim
  • 16-07-2019, 11:01:39
    #35
    skypea devam
  • 16-07-2019, 12:50:54
    #36
    Kesinlikle kullanılır