Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
16-07-2019, 09:56:23
#30
ogzhnpyde
fear_cr7_oguz@windowslive.com
ekleyin
fear -> F.E.A.R 7. sınıfta oynadığım oyundu.
cr7 -> c.Ronaldo hastasıydım.
oguz da ben işte