• 16-07-2019, 12:53:09
    #37
    Mobil olarak gelse eşe dosta titreşim göndermek için kullanırım 😆
  • 16-07-2019, 12:55:52
    #38
    Skype kullanan var mı? MSN kullanan olsun, çağa ayak uydurmak gerekir.
  • 16-07-2019, 14:17:35
    #39
    Skype özellikle w10 da çok sorunlu. Kullanılacak gibi değil.
  • 16-07-2019, 14:25:41
    #40
    Cok saglam ve güvenilir olmali
  • 16-07-2019, 15:40:24
    #41
    Whatsapp/Skype varken yazışma için Whatsapp. Canlı görüşme için Skype'dan vazgeçemeyiz. Kimse kullanmaz. Çok yeni farklı özelliklerle iyi reklamla tanıtılsa belki
  • 16-07-2019, 16:22:27
    #42
    Microsoft dese MSN gelecek tek seferlik 500 tl alacaz kullanın ömür boyu vallah billah ben veririm

    Ediz bun yaptıracaksan global isim düşün reklam kısmını bi şekilde hallederiz Ayça22 kullanıcı adı bende olacak busefer
  • 16-07-2019, 16:27:07
    #43
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft dese MSN gelecek tek seferlik 500 tl alacaz kullanın ömür boyu vallah billah ben veririm

    Ediz bun yaptıracaksan global isim düşün reklam kısmını bi şekilde hallederiz Ayça22 kullanıcı adı bende olacak busefer
    Üstad yapma sakata gelirsin o ayça için millet nelerini feda etti

    msn gel konuşalım: Rootadmin@Hotmail.com
  • 16-07-2019, 16:30:36
    #44
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad yapma sakata gelirsin o ayça için millet nelerini feda etti

    msn gel konuşalım: Rootadmin@Hotmail.com
    azıcıkta biz tokatlayak

    ahh eskiler
  • 16-07-2019, 16:33:17
    #45
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    azıcıkta biz tokatlayak

    ahh eskiler
    Güzel günlerdi msnde mircde arkadaşı dolmuş durağına gönderip bekletmek

    Konuyu fazla dağıtmamak adına msn skype yahoo hotmail çağa ayak uyduramadıkları kendini yenilemedikleri için silindiler sizin yapacağınızın mevcutlardan farkı olmalı ki insanlar sizi tercih etsin.