MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
58
●2.392
- 16-07-2019, 16:22:27Microsoft dese MSN gelecek tek seferlik 500 tl alacaz kullanın ömür boyu vallah billah ben veririm

Ediz bun yaptıracaksan global isim düşün reklam kısmını bi şekilde hallederiz
Ayça22 kullanıcı adı bende olacak busefer
- 16-07-2019, 16:27:07Üstad yapma sakata gelirsin o ayça için millet nelerini feda ettiGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn gel konuşalım: Rootadmin@Hotmail.com - 16-07-2019, 16:30:36
- 16-07-2019, 16:33:17Güzel günlerdi msnde mircde arkadaşı dolmuş durağına gönderip bekletmekGodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle






Konuyu fazla dağıtmamak adına msn skype yahoo hotmail çağa ayak uyduramadıkları kendini yenilemedikleri için silindiler sizin yapacağınızın mevcutlardan farkı olmalı ki insanlar sizi tercih etsin.

