GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
azıcıkta biz tokatlayak

ahh eskiler
Güzel günlerdi msnde mircde arkadaşı dolmuş durağına gönderip bekletmek

Konuyu fazla dağıtmamak adına msn skype yahoo hotmail çağa ayak uyduramadıkları kendini yenilemedikleri için silindiler sizin yapacağınızın mevcutlardan farkı olmalı ki insanlar sizi tercih etsin.