Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
16-07-2019, 16:30:36
#44
GodLessTurtLe
Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üstad yapma sakata gelirsin o ayça için millet nelerini feda etti
msn gel konuşalım:
Rootadmin@Hotmail.com
azıcıkta biz tokatlayak
ahh eskiler