MSN tekrar gelse kullanır mısınız? - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
58
●
2.392
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
İlk
2
3
4
5
6
7
16-07-2019, 23:04:26
#55
aylakmumya
Pazar payı edinebilirse kesin kullanırdım.
16-07-2019, 23:21:02
#56
AliYucel
Aynısı olacaksa kullanırdım. Ayrıca mobil uygulamalarıyla birlikte birebir olarak çıksa kesin tutar.
17-07-2019, 01:06:22
#57
sbbilisim
Üyeliği durduruldu
msn bi başkaydı dosya aktarımı chat vs çok iyidi skyp buz gibi whatsapp ile idare ediyoruz
18-07-2019, 11:28:51
#58
DoraOtomotiv
Kesinlikle kullanmak isterdim.
18-07-2019, 11:39:48
#59
AldenMaster
qq var zaten hali hazırda devam ediyor ^^
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler