• 16-07-2019, 23:04:26
    #55
    Pazar payı edinebilirse kesin kullanırdım.
  • 16-07-2019, 23:21:02
    #56
    Aynısı olacaksa kullanırdım. Ayrıca mobil uygulamalarıyla birlikte birebir olarak çıksa kesin tutar.
  • 17-07-2019, 01:06:22
    #57
    Üyeliği durduruldu
    msn bi başkaydı dosya aktarımı chat vs çok iyidi skyp buz gibi whatsapp ile idare ediyoruz
  • 18-07-2019, 11:28:51
    #58
    Kesinlikle kullanmak isterdim.
  • 18-07-2019, 11:39:48
    #59
    qq var zaten hali hazırda devam ediyor ^^