Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
16-07-2019, 23:21:02
#56
AliYucel
Aynısı olacaksa kullanırdım. Ayrıca mobil uygulamalarıyla birlikte birebir olarak çıksa kesin tutar.