• 15-07-2019, 23:16:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kullanırım tabi
  • 15-07-2019, 23:16:18
    #11
    SEO & PR 5421044962
    Kullanırım tabiki
  • 15-07-2019, 23:16:26
    #12
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bizim gençliğimiz başkasına titreşim göndererek geçti Geri gelse, direkt kurarım..
    Çok özledim o günleri...
    EKLEME:
    ismi de Messenger olacak... Sen hiç "Mihribanım" adlı kızı sevip "Hayriyem"diye türkü yakan birini gördün mü İlla messenger olacak, messengerin birebir aynısı olacak
  • 15-07-2019, 23:18:58
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ahahah Az önce 14 yıl önce çalınmış mailimi almayı denedim boşa düşmüş sanırsam sıfırdan aldım

    Ekleyen olursa kabul ederim : ASLANIM_halil_1905@hotmail.com

    şimdi Beşiktaşlıyım
  • 15-07-2019, 23:20:34
    #14
    +1 'de benden. Kullanmam diyen olmaz heralde
  • 15-07-2019, 23:23:00
    #15
    Ah ah msn
  • 15-07-2019, 23:23:06
    #16
    Titreşim gönderirim herkese
  • 15-07-2019, 23:23:25
    #17
    https://www.youtube.com/watch?v=nDlkkVnMEqA


    Bazen şunu dinlerken bi küçük açıyorum.
  • 15-07-2019, 23:34:17
    #18
    Skype bile açmıyorum. Web.whatsapp.com, web telegram, WeChat ve facebook messenger yeterli. Gelse de kullanan az olacak kullansalar da eski zevki, hissi vermez. Açarsam da içimde ukte kaldı, o hesabı almak için açarım.
    jimarik_jojuk_capkin_35