MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
58
●2.392
- 15-07-2019, 23:16:26Bizim gençliğimiz başkasına titreşim göndererek geçti
Geri gelse, direkt kurarım..
Çok özledim o günleri...
EKLEME:
ismi de Messenger olacak... Sen hiç "Mihribanım" adlı kızı sevip "Hayriyem"diye türkü yakan birini gördün mü
İlla messenger olacak, messengerin birebir aynısı olacak
- 15-07-2019, 23:18:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ahahah
Az önce 14 yıl önce çalınmış mailimi almayı denedim boşa düşmüş sanırsam sıfırdan aldım
Ekleyen olursa kabul ederim : ASLANIM_halil_1905@hotmail.com
şimdi Beşiktaşlıyım
- 15-07-2019, 23:23:25

Geri gelse, direkt kurarım..