Bizim gençliğimiz başkasına titreşim göndererek geçti Geri gelse, direkt kurarım..
Çok özledim o günleri...
EKLEME:
ismi de Messenger olacak... Sen hiç "Mihribanım" adlı kızı sevip "Hayriyem"diye türkü yakan birini gördün mü İlla messenger olacak, messengerin birebir aynısı olacak