Skype bile açmıyorum. Web.whatsapp.com, web telegram, WeChat ve facebook messenger yeterli. Gelse de kullanan az olacak kullansalar da eski zevki, hissi vermez. Açarsam da içimde ukte kaldı, o hesabı almak için açarım.
jimarik_jojuk_capkin_35