Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
16-07-2019, 10:30:25
#31
moncen
cleiner adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu kız da gelirse kabul ediyorum kullanırım.
o kızı nerden hatırlıyorum ben yaaa