Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
15-07-2019, 23:08:14
#2
Sungurbey
hocam sanırım yazmayı düşünüyorsunuz öyle bir program sağlam birşey olursa neden kullanmayalım ama benim için birazda uluslarası kullanımı önemli