• 19-04-2019, 09:06:38
    #10
    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genç girişimci devam ediyor. 1 yıl bağkur ödemiyorsunuz. 3 yıl, 75.000₺ için vergi ödemiyorsunuz. İlk defa vergi mükellefi olmanız gerekmekte.
    Vergi açılışı dediğiniz gibi bir ücret çıkar. Aylık sabit.muhasebe ücreti (200-300₺) ve damga vergisi (48₺ sabit) ödüyorsunuz. Ayrıca personel ssksını da ödemekle yükümlüsünüz. Fatura kesmeyecekseniz bu şekilde devam edin derim.
    Hocam vergi cezasi yemekten korkuyorum bir de kredi karti entegrasyonu lazim falan o yuzden gerekiyor.

    Yani 248lira icerde basliyorum her ay degil mi?
  • 19-04-2019, 09:09:35
    #11
    hocam yakın bi akrabanıza tanıdığınıza kestirin faturayı illa fatura isterlerse.
  • 19-04-2019, 09:16:33
    #12
    Eğer sadece fatura kesmek ile ilgili bir probleminiz varsa https://rimuut.com/tr şu adresi bir inceleyin derim. Reklam olarak karşıma çıkmıştı. Buna benzer başka sistemler var mı tam olarak bilmiyorum ama işinize yarar diye düşünüyorum.
  • 19-04-2019, 10:00:06
    #13
    fameinme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sadece fatura kesmek ile ilgili bir probleminiz varsa https://rimuut.com/tr şu adresi bir inceleyin derim. Reklam olarak karşıma çıkmıştı. Buna benzer başka sistemler var mı tam olarak bilmiyorum ama işinize yarar diye düşünüyorum.
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yakinlarda islerimi buyutmek icin sahis sirketi acmayi dusunuyorum. Ortalama acilis ucreti 500-800 arasi degisiyormus. Burada problem yok ancak seyi merak ediyorum 18 yasimdayim hala o yuzden genc girisimci devam ediyorsa ondan yararlanmayi dusunuyorum.

    Sorum soru, vergiler disinda stopaj kalem ucretleri gibi seyler hakkinda bir bilgim yok.
    Bu konu hakkinda bilgisi olan yardimci olabilir mi?

    Zarara gecmeden bir ayi kapatmak icin ne kadar satis yapmam gerektigini hesaplayabilir miyim?

    Yillik gelir vergisi, kdv disinda odeyecegim vergi var mi?

    Bir de mesela siteme yaptigim seo calismasini is buyutmeye yonelik masraf olarak Vergiden dusebilir miyim?

    Öncelikle rimmut fatura için gereksiz maliyetli sistem kestikleri fatura karsi taraf açısından kullanilabilir değil.

    Şahıs işletmesi açılışı kolay ancak arkadaşların da dediği gibi bir KDV yükü doğuyor ve karşı taraf bireysel kullanıcı ise bunu karsilamak istemiyor. Defter tutmanin yani beyana tabi olmanin şartı ticari organizasyonu kar elde etmek amacıyla yapmaktadır. Bu işi gerçekten ticari boyutta yapacaksaniz iyi bir arastirma, önünüzdeki donemde hangi vergiler ve maliyetlerle karsilasabileceginize bakmalisiniz. Bir an hevesle ticari boyuta gecip daha sonra işin pesinden kosmayacaksaniz bireysel kalsin... Ben meslek icabi baska türlü onerilerde bulunamam ancak bu işte tecrube edinmis sizin meslektaslarinizi dikkate aliniz.
  • 19-04-2019, 10:06:42
    #14
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam vergi cezasi yemekten korkuyorum bir de kredi karti entegrasyonu lazim falan o yuzden gerekiyor.

    Yani 248lira icerde basliyorum her ay degil mi?
    Evet. 3 vergi dönemi 75.000₺ sizin için iyi bir rakam. İnanın çok bir yükü olmayacaktır. Vergi muafiyeti sizin için çok iyi.
    Fatura kesmeniz gereken yerler oluyorsa açılış yapın. İsteyen müşterilere fatura verin. +KDV şeklinde. Her iş yaptığınıza verirseniz 75.000₺ kotasını çabuk doldurmuş olursunuz zaten. Bu da sizin için bir avantaj.
  • 19-04-2019, 10:07:05
    #15
    Bu konuyu bende çok merak ediyorum. Ne kadar kazançta maliye sıkıntı çıkartıyor. Özellikle takipçi satışı yaparken bir anda ucuk rakamları görebilmek mümkün ama bunun yarısı gider oluyor. Net kazanç mı önemli brüt kazanç mı? Gelir vergisi hangisi için ödeniyor.
  • 19-04-2019, 10:26:51
    #16
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yakın bi akrabanıza tanıdığınıza kestirin faturayı illa fatura isterlerse.
    hocam kesilebilir ama şimdi teknoloji firması için site hazırlasam faturayı kesecek yer tuhafiye olur maliye dikkat ederse falan açıklaması zor olur.

    fameinme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sadece fatura kesmek ile ilgili bir probleminiz varsa https://rimuut.com/tr şu adresi bir inceleyin derim. Reklam olarak karşıma çıkmıştı. Buna benzer başka sistemler var mı tam olarak bilmiyorum ama işinize yarar diye düşünüyorum.
    rimuuta baktım da komisyon çok fazla ve müşteriye hiç profesyonel gözükmez. çok uğraştırıyor bir de.

    Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle rimmut fatura için gereksiz maliyetli sistem kestikleri fatura karsi taraf açısından kullanilabilir değil.

    Şahıs işletmesi açılışı kolay ancak arkadaşların da dediği gibi bir KDV yükü doğuyor ve karşı taraf bireysel kullanıcı ise bunu karsilamak istemiyor. Defter tutmanin yani beyana tabi olmanin şartı ticari organizasyonu kar elde etmek amacıyla yapmaktadır. Bu işi gerçekten ticari boyutta yapacaksaniz iyi bir arastirma, önünüzdeki donemde hangi vergiler ve maliyetlerle karsilasabileceginize bakmalisiniz. Bir an hevesle ticari boyuta gecip daha sonra işin pesinden kosmayacaksaniz bireysel kalsin... Ben meslek icabi baska türlü onerilerde bulunamam ancak bu işte tecrube edinmis sizin meslektaslarinizi dikkate aliniz.


    Anglo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. 3 vergi dönemi 75.000₺ sizin için iyi bir rakam. İnanın çok bir yükü olmayacaktır. Vergi muafiyeti sizin için çok iyi.
    Fatura kesmeniz gereken yerler oluyorsa açılış yapın. İsteyen müşterilere fatura verin. +KDV şeklinde. Her iş yaptığınıza verirseniz 75.000₺ kotasını çabuk doldurmuş olursunuz zaten. Bu da sizin için bir avantaj.
    3 vergi dönemi nedir hocam tam olarak? ne kadarlık bir süreye tekabül ediyor?

    prostream41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuyu bende çok merak ediyorum. Ne kadar kazançta maliye sıkıntı çıkartıyor. Özellikle takipçi satışı yaparken bir anda ucuk rakamları görebilmek mümkün ama bunun yarısı gider oluyor. Net kazanç mı önemli brüt kazanç mı? Gelir vergisi hangisi için ödeniyor.
    kardan gelir vergisi veriliyor hocam.
  • 19-04-2019, 10:35:40
    #17
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kesilebilir ama şimdi teknoloji firması için site hazırlasam faturayı kesecek yer tuhafiye olur maliye dikkat ederse falan açıklaması zor olur.



    rimuuta baktım da komisyon çok fazla ve müşteriye hiç profesyonel gözükmez. çok uğraştırıyor bir de.



    hocam mesela xx var forumda, çok ciddi bir ceza yedi. o tarz bir şey başıma gelsin istemiyorum. işimi büyütmek istiyorum ancak firmalar site masraflarını vergiden düşmek için fatura istiyor, 1500-3000 liralık işleri alamıyorum. o yüzden gerekiyor açıkçası.



    3 vergi dönemi nedir hocam tam olarak? ne kadarlık bir süreye tekabül ediyor?



    kardan gelir vergisi veriliyor hocam.
    İyi ozaman ya ben brütten hesaplıyorum hesaplarım diyorum bu şirket yürümez
  • 19-04-2019, 10:47:38
    #18
    range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kesilebilir ama şimdi teknoloji firması için site hazırlasam faturayı kesecek yer tuhafiye olur maliye dikkat ederse falan açıklaması zor olur.



    rimuuta baktım da komisyon çok fazla ve müşteriye hiç profesyonel gözükmez. çok uğraştırıyor bir de.



    hocam mesela xx var forumda, çok ciddi bir ceza yedi. o tarz bir şey başıma gelsin istemiyorum. işimi büyütmek istiyorum ancak firmalar site masraflarını vergiden düşmek için fatura istiyor, 1500-3000 liralık işleri alamıyorum. o yüzden gerekiyor açıkçası.



    3 vergi dönemi nedir hocam tam olarak? ne kadarlık bir süreye tekabül ediyor?



    kardan gelir vergisi veriliyor hocam.
    Yaşasın kripto paraların özgürlüğü