Bu konuyu bende çok merak ediyorum. Ne kadar kazançta maliye sıkıntı çıkartıyor. Özellikle takipçi satışı yaparken bir anda ucuk rakamları görebilmek mümkün ama bunun yarısı gider oluyor. Net kazanç mı önemli brüt kazanç mı? Gelir vergisi hangisi için ödeniyor.