hocam kesilebilir ama şimdi teknoloji firması için site hazırlasam faturayı kesecek yer tuhafiye olur

maliye dikkat ederse falan açıklaması zor olur.
rimuuta baktım da komisyon çok fazla ve müşteriye hiç profesyonel gözükmez. çok uğraştırıyor bir de.
hocam mesela xx var forumda, çok ciddi bir ceza yedi. o tarz bir şey başıma gelsin istemiyorum. işimi büyütmek istiyorum ancak firmalar site masraflarını vergiden düşmek için fatura istiyor, 1500-3000 liralık işleri alamıyorum. o yüzden gerekiyor açıkçası.
3 vergi dönemi nedir hocam tam olarak? ne kadarlık bir süreye tekabül ediyor?
kardan gelir vergisi veriliyor hocam.
İyi ozaman ya ben brütten hesaplıyorum hesaplarım diyorum bu şirket yürümez