range adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vergi cezasi yemekten korkuyorum bir de kredi karti entegrasyonu lazim falan o yuzden gerekiyor.

Yani 248lira icerde basliyorum her ay degil mi?
Evet. 3 vergi dönemi 75.000₺ sizin için iyi bir rakam. İnanın çok bir yükü olmayacaktır. Vergi muafiyeti sizin için çok iyi.
Fatura kesmeniz gereken yerler oluyorsa açılış yapın. İsteyen müşterilere fatura verin. +KDV şeklinde. Her iş yaptığınıza verirseniz 75.000₺ kotasını çabuk doldurmuş olursunuz zaten. Bu da sizin için bir avantaj.