• 01-04-2019, 12:18:01
    #10
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibariyle 1 müşterimde yıllık yenileme fiyatlarından ötürü terk etti. 50-100 ₺ daha uygun olan bir firmaya geçiş yaptı, 3 yıldır çalıştığım müşteri...



    Haklısın üstat lakin borçtan kafa rahata ermiyor ki. İnovasyon yaptığında da yeterli imkanın yoksa iyi bir pazarlama yapamıyorsun.



    İş var ama cidden para yok. Müşterilerin istekleri ardı arkasına kesilmiyor, bütçe 0.



    Her kazanç elde eden kişi vergi mükellefi olmak zorunda ve vergi ödemek ile yükümlü üstat.



    6-7 aydır bende hissediyordum lakin Mart ayı öyle bir kriz ile geçti ki anlatamam...



    Marka tescil, internet sitesi ve sosyal medya tasarım hizmetleri sunuyorum Mersin'de.
    İnternette yıllık 14.000 TL altı kazanç elde edenlerin ödeme zorunluluğu yok diye biliyordum.
    Ayrıca 18-29 yaşındaki girişimciler de 3 yıl ödemiyormuş. Ben 13yaşındayım. Ödemeli miyim? Ayrıca nereye ödüyoruz?
  • 01-04-2019, 12:19:44
    #11
    Adwords reklam deniyor musun? Mersin, Adana yakın illeri lokasyon olarak seçerek reklamlarını çıkmalısın. Tam eşleşme ile aranacak kelimelerde reklam verirsen aylık 1-2 iş yakalayabilirsin.
  • 01-04-2019, 12:20:52
    #12
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternette yıllık 14.000 TL altı kazanç elde edenlerin ödeme zorunluluğu yok diye biliyordum.
    Ayrıca 18-29 yaşındaki girişimciler de 3 yıl ödemiyormuş. Ben 13yaşındayım. Ödemeli miyim? Ayrıca nereye ödüyoruz?
    Öyle bir durum yok, örnek elde atıl durumda bulunan bir ürünü sattınız ve buradan gelir elde ettiniz, bunun için ifade edilen bir limit bu.
    https://www.canusta.com.tr/bilinen-y...gi-verilmiyor/

    18-29 yaş girişimcileri ödemiyor diye bir durumda yok 21 yaşındayım lakin durum ortada.

    Şahıs firması kuruluş işlemi gerçekleştirilip, vergi mükellefi olman gerekiyor öncelikle vergi verebilmen için. Tabi bunu yapabilmen içinde öncelikle reşit olman gerekiyor.



    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords reklam deniyor musun? Mersin, Adana yakın illeri lokasyon olarak seçerek reklamlarını çıkmalısın. Tam eşleşme ile aranacak kelimelerde reklam verirsen aylık 1-2 iş yakalayabilirsin.
    Üstat Haziran-Ağustos arasında 3 ay boyunca reklam çalışması yaptık ancak gelen işler reklam bütçesini bile karşılamadı denebilir. Ya adwordsten tam anlamadığımızdan ya da şans. Şuan da da açıkçası adwords için ayrılabilecek bir bütçem yok maalesefki. Kapı kapı gezerek pazarlanabilecek bir ürüne de sahip olmadığım için biraz kitle belirlemek zorlaşıyor. Ancak müşterilerim referans olursa birilerine o şekilde iş tutturabiliyorum. Diğer türlü sadece oturuyoruz diyebilirim.
  • 01-04-2019, 12:30:25
    #13
    Video tasarım kategorisinde hizmet veriyorum ben de. Sadece düzenli bir müşterim ile devam ediyorum her ay yaptıran. O da 300tl civarı bırakıyor. Yani pek iş yok gibi. Zamanım da kısıtlı okuldan dolayı. Bu halde yeni bir projeye atılım yapmaya çalışacağım. Ama nasıl olacak kara kara düşünüyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
  • 01-04-2019, 12:53:38
    #14
    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternette yıllık 14.000 TL altı kazanç elde edenlerin ödeme zorunluluğu yok diye biliyordum.
    Ayrıca 18-29 yaşındaki girişimciler de 3 yıl ödemiyormuş. Ben 13yaşındayım. Ödemeli miyim? Ayrıca nereye ödüyoruz?
    Öyle bir şey söz konusu değil. Belli bir kazanç altı vergi ödemek zorunda değil vs hepsi yalan. Sadece vergi dairesine gidersiniz kendinize vergi mükellefi olmadığınıza dair bir belge alırsınız. Aylık 31.000 sınırı var. Gidip bu belgeyi alırsınız aylık sınırınız aşmadığı sürece vergi ödemezsiniz. Belli bir süre sınırı var bu belgeninde Vergi ödemen için şirket kurman lazım. En kısa yolu şahıs şirketi. Eğer vergi ödemeden iş yapmaya devam edersen bu meblağ büyüdükçe bir gün maliye kapını çalar. En kötüsü vergi kaçakçılığından bile alabilirler gencecik yaşta hayatını karartırsın. Ne olursa olsun. Ne iş yaparsanız yapın. Lütfen herkes vergisini ödesin.
  • 01-04-2019, 13:08:01
    #15
    @icerikmedya
    Sen milleti boşver detaylı oku.

    https://www.startupnedir.com/genc-gi...rgi-istisnasi/
  • 01-04-2019, 14:17:39
    #16
    100 kişiden 90 kişinin işleri bozuk, geri kalan 10 kişi ya eski ve köklüdür sektöründe ya da şansı yaver gidiyordur Allah yürü kulum demiştir, piyasa gerçekten bozuk 5 senedir de aşağı ivmeden başka herhangi bir pozitif etkileşim yok. Kimse kimseyi kandırmasın çok niche sektörler haricinde hiçbir sektör parlamadı yıllardan beri. Sürekli biryerler açılıyor biryerler kapanıyor ama yeni iş kurup memnun olan çok fazla insana rastlama şansınız yok. En basitinden sermaye ihtiyacı çok büyüdü, gerek kiralar gerek sektörel olarak ürün fiyatları, hammaddeler vs. artık tek işte gelirler giderleri karşılamıyor. Profesyonel olma şansı bırakmadılar herkes herşeyi yarım yamalak yapıyor. Bütün esnaf 1 milyoncu oldu çünkü atıyorum ekmek satamazsam kuruyemiş satarım, o da olmadı dondurma satarım, o da olmadı telefon kılıfı satarım, o da olmadı ben en iyisi tütün satayım derken herkes 1 milyoncu oldu. Yok kardeşim para yok, herkese anlayış göstermek lazım ne diyebiliriz ki herkes evine öyle ya da böyle ekmek götürmek zorunda. Olgunlaştıkça herkesi daha iyi anlıyor insan.
  • 01-04-2019, 14:21:30
    #17
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti boşver ne hocam? 21 yaşında mükellefim ve böyle bir durum söz konusu değil tek elden söylüyorum. Eğer 29 yaş altı ilgili kriterde mükellef olup muafsanız gelin anlatın herkes bilgilensin. Burada yalan yanlış bilgiler vermiyoruz, deneyimimizi paylaşıyoruz. Sevgiler



    magma017 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video tasarım kategorisinde hizmet veriyorum ben de. Sadece düzenli bir müşterim ile devam ediyorum her ay yaptıran. O da 300tl civarı bırakıyor. Yani pek iş yok gibi. Zamanım da kısıtlı okuldan dolayı. Bu halde yeni bir projeye atılım yapmaya çalışacağım. Ama nasıl olacak kara kara düşünüyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
    R10 'da da maalesef biraz işler durgun önceden 2. el alım satım işindeydim burada ancak ondanda ilerleme kaydedemez olduk. Verdiğim hizmetler (gerçek pazardakiler) r10 'a da sunmak için elverişli değil açıkçası.



    H4CK3RB0Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sirketin vergileri birikti, odeyecek guc kalmadi. asgari ucrete ise girdim. sirketide kapatirim yakinda. diyeceklerim bu kadar.
    Hayırlısı üstat her şeyin. Neredeyse aynı duruma yaklaşıyorum.



    Jeal0usy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 kişiden 90 kişinin işleri bozuk, geri kalan 10 kişi ya eski ve köklüdür sektöründe ya da şansı yaver gidiyordur Allah yürü kulum demiştir, piyasa gerçekten bozuk 5 senedir de aşağı ivmeden başka herhangi bir pozitif etkileşim yok. Kimse kimseyi kandırmasın çok niche sektörler haricinde hiçbir sektör parlamadı yıllardan beri. Sürekli biryerler açılıyor biryerler kapanıyor ama yeni iş kurup memnun olan çok fazla insana rastlama şansınız yok. En basitinden sermaye ihtiyacı çok büyüdü, gerek kiralar gerek sektörel olarak ürün fiyatları, hammaddeler vs. artık tek işte gelirler giderleri karşılamıyor. Profesyonel olma şansı bırakmadılar herkes herşeyi yarım yamalak yapıyor. Bütün esnaf 1 milyoncu oldu çünkü atıyorum ekmek satamazsam kuruyemiş satarım, o da olmadı dondurma satarım, o da olmadı telefon kılıfı satarım, o da olmadı ben en iyisi tütün satayım derken herkes 1 milyoncu oldu. Yok kardeşim para yok, herkese anlayış göstermek lazım ne diyebiliriz ki herkes evine öyle ya da böyle ekmek götürmek zorunda. Olgunlaştıkça herkesi daha iyi anlıyor insan.
    Son derece haklısın hocam kesinlikle katılıyorum yorumuna.
  • 01-04-2019, 14:31:06
    #18
    MahmutCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti boşver ne hocam? 21 yaşında mükellefim ve böyle bir durum söz konusu değil tek elden söylüyorum. Eğer 29 yaş altı ilgili kriterde mükellef olup muafsanız gelin anlatın herkes bilgilensin. Burada yalan yanlış bilgiler vermiyoruz, deneyimimizi paylaşıyoruz. Sevgiler
    https://www.r10.net/adsense-odemeler...-hakkinda.html