Sizlerde iş durumları nasıl? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizlerde iş durumları nasıl?
23
●
1.466
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizlerde iş durumları nasıl?
1
2
3
01-04-2019, 16:04:23
#19
Shrin
Hazirandan bu yana durumlar vahim.
02-04-2019, 00:34:48
#20
wmyazilimcom
Üyeliği durduruldu
Sabit müşterilerim, hariç durum kötü,
Yaz'ın (Haziran,Temmuz,Agustos) dan şimdiye kadar %60 azalış var, Kazançlarda.
02-04-2019, 09:05:52
#21
baymobile
nötr
02-04-2019, 09:15:20
#22
Yesil SEO
Yeşil SEO İnt. Hiz.
İşinizi iyi yapın ve bu profesyonelliğinizi karşı tarafa gösterin.
Düşük fiyatlı, emeğinizin karşığılı olmayan ücretleri kabul etmeyin.
Yoksa kendi kalitenizi kendiniz bozarsınız, kendinizi tüketirsiniz...
02-04-2019, 09:21:28
#23
Bonarous
Normalde kazandığımın yarısını kazanabildim Mart ayı toplamında. Bir sürü farklı işte konuşuyoruz, anlaşıyoruz, tamam diyoruz ertesi gün ses yok.
Kaç aydır aklımda proje var, 1.500 TL ayırmak için 50 kez düşünüyorum.
02-04-2019, 10:47:51
#24
muhammetilbas
Piyasa oldukça kötü malesf :/
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler