Arkadaşlar merhaba, sabah sabah dertlendim açıkçası geçtiğimiz hafta gelir vergisi dönemini atlattık, SMMM ücretleri, bağkur primi, kiralar, faturalar derken tükendim. Kredi kartına da güzel bir meblağ borç içerisindeyim. İş ise elde var "SIFIR". Piyasanın öldüğüne inanmaya başladım daha da fazla.
Sizlerde durumlar nasıl?
Sizlerde iş durumları nasıl?
23
●1.466
- 01-04-2019, 12:06:36piyasada para mı yok,
para var bize mi yok
İş çok ama para yok kısaca - 01-04-2019, 12:08:19Şu sıralar çok şükür aşırı iyi.
Acaba gelir vergisi hakkında bilgi alabilir miyim? Her kazanan vermek zorunda mı? - 01-04-2019, 12:15:53An itibariyle 1 müşterimde yıllık yenileme fiyatlarından ötürü terk etti. 50-100 ₺ daha uygun olan bir firmaya geçiş yaptı, 3 yıldır çalıştığım müşteri...poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın üstat lakin borçtan kafa rahata ermiyor ki. İnovasyon yaptığında da yeterli imkanın yoksa iyi bir pazarlama yapamıyorsun.TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş var ama cidden para yok. Müşterilerin istekleri ardı arkasına kesilmiyor, bütçe 0.CodeMaster_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kazanç elde eden kişi vergi mükellefi olmak zorunda ve vergi ödemek ile yükümlü üstat.icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6-7 aydır bende hissediyordum lakin Mart ayı öyle bir kriz ile geçti ki anlatamam...mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Marka tescil, internet sitesi ve sosyal medya tasarım hizmetleri sunuyorum Mersin'de.Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de aynı şekilde var olan müşterilerde de para yok. Hizmeti istiyor sonuna kadar, ekstraları istiyor sonuna kadar, bütçeye gelince vade istiyor, vadesinide gününde ödemiyor.Missery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle