• 01-04-2019, 11:48:59
    #1
    Arkadaşlar merhaba, sabah sabah dertlendim açıkçası geçtiğimiz hafta gelir vergisi dönemini atlattık, SMMM ücretleri, bağkur primi, kiralar, faturalar derken tükendim. Kredi kartına da güzel bir meblağ borç içerisindeyim. İş ise elde var "SIFIR". Piyasanın öldüğüne inanmaya başladım daha da fazla.

    Sizlerde durumlar nasıl?
  • 01-04-2019, 11:52:19
    #2
    Piyasada "günlük sigara paramı çıkarsam yeter" mantığıyla iş yapan arkadaşlar olduğu sürece bu böyle yürür gider hocam.
  • 01-04-2019, 12:06:03
    #3
    İş için inovasyon şart
  • 01-04-2019, 12:06:36
    #4
    piyasada para mı yok,
    para var bize mi yok

    İş çok ama para yok kısaca
  • 01-04-2019, 12:08:19
    #5
    Şu sıralar çok şükür aşırı iyi.
    Acaba gelir vergisi hakkında bilgi alabilir miyim? Her kazanan vermek zorunda mı?
  • 01-04-2019, 12:10:00
    #6
    Ooo siz yeni mi işsizliği görüyorsunuz.. Geçmiş olsun biz 6 7 aydır içerideyiz... battı balık yan gider modunda takılıyoruz.
  • 01-04-2019, 12:10:08
    #7
    Ne iş yapıyosun belki işlerini arttırabilecek fikirler verebiliriz?
  • 01-04-2019, 12:12:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İş var ama ödeme alabilirsen aylarca ertelenmekten krediler kapıya dayandı
  • 01-04-2019, 12:15:53
    #9
    poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada "günlük sigara paramı çıkarsam yeter" mantığıyla iş yapan arkadaşlar olduğu sürece bu böyle yürür gider hocam.
    An itibariyle 1 müşterimde yıllık yenileme fiyatlarından ötürü terk etti. 50-100 ₺ daha uygun olan bir firmaya geçiş yaptı, 3 yıldır çalıştığım müşteri...

    TRSaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş için inovasyon şart
    Haklısın üstat lakin borçtan kafa rahata ermiyor ki. İnovasyon yaptığında da yeterli imkanın yoksa iyi bir pazarlama yapamıyorsun.

    CodeMaster_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasada para mı yok,
    para var bize mi yok

    İş çok ama para yok kısaca
    İş var ama cidden para yok. Müşterilerin istekleri ardı arkasına kesilmiyor, bütçe 0.

    icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sıralar çok şükür aşırı iyi.
    Acaba gelir vergisi hakkında bilgi alabilir miyim? Her kazanan vermek zorunda mı?
    Her kazanç elde eden kişi vergi mükellefi olmak zorunda ve vergi ödemek ile yükümlü üstat.

    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo siz yeni mi işsizliği görüyorsunuz.. Geçmiş olsun biz 6 7 aydır içerideyiz... battı balık yan gider modunda takılıyoruz.
    6-7 aydır bende hissediyordum lakin Mart ayı öyle bir kriz ile geçti ki anlatamam...

    Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne iş yapıyosun belki işlerini arttırabilecek fikirler verebiliriz?
    Marka tescil, internet sitesi ve sosyal medya tasarım hizmetleri sunuyorum Mersin'de.



    Missery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş var ama ödeme alabilirsen aylarca ertelenmekten krediler kapıya dayandı
    Bende de aynı şekilde var olan müşterilerde de para yok. Hizmeti istiyor sonuna kadar, ekstraları istiyor sonuna kadar, bütçeye gelince vade istiyor, vadesinide gününde ödemiyor.