Arkadaşlar merhaba, sabah sabah dertlendim açıkçası geçtiğimiz hafta gelir vergisi dönemini atlattık, SMMM ücretleri, bağkur primi, kiralar, faturalar derken tükendim. Kredi kartına da güzel bir meblağ borç içerisindeyim. İş ise elde var "SIFIR". Piyasanın öldüğüne inanmaya başladım daha da fazla.

Sizlerde durumlar nasıl?