100 kişiden 90 kişinin işleri bozuk, geri kalan 10 kişi ya eski ve köklüdür sektöründe ya da şansı yaver gidiyordur Allah yürü kulum demiştir, piyasa gerçekten bozuk 5 senedir de aşağı ivmeden başka herhangi bir pozitif etkileşim yok. Kimse kimseyi kandırmasın çok niche sektörler haricinde hiçbir sektör parlamadı yıllardan beri. Sürekli biryerler açılıyor biryerler kapanıyor ama yeni iş kurup memnun olan çok fazla insana rastlama şansınız yok. En basitinden sermaye ihtiyacı çok büyüdü, gerek kiralar gerek sektörel olarak ürün fiyatları, hammaddeler vs. artık tek işte gelirler giderleri karşılamıyor. Profesyonel olma şansı bırakmadılar herkes herşeyi yarım yamalak yapıyor. Bütün esnaf 1 milyoncu oldu çünkü atıyorum ekmek satamazsam kuruyemiş satarım, o da olmadı dondurma satarım, o da olmadı telefon kılıfı satarım, o da olmadı ben en iyisi tütün satayım derken herkes 1 milyoncu oldu. Yok kardeşim para yok, herkese anlayış göstermek lazım ne diyebiliriz ki herkes evine öyle ya da böyle ekmek götürmek zorunda. Olgunlaştıkça herkesi daha iyi anlıyor insan.