Video tasarım kategorisinde hizmet veriyorum ben de. Sadece düzenli bir müşterim ile devam ediyorum her ay yaptıran. O da 300tl civarı bırakıyor. Yani pek iş yok gibi. Zamanım da kısıtlı okuldan dolayı. Bu halde yeni bir projeye atılım yapmaya çalışacağım. Ama nasıl olacak kara kara düşünüyorum. Allah hepimizin yardımcısı olsun.