icerikmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternette yıllık 14.000 TL altı kazanç elde edenlerin ödeme zorunluluğu yok diye biliyordum.
Ayrıca 18-29 yaşındaki girişimciler de 3 yıl ödemiyormuş. Ben 13yaşındayım. Ödemeli miyim? Ayrıca nereye ödüyoruz?
Öyle bir şey söz konusu değil. Belli bir kazanç altı vergi ödemek zorunda değil vs hepsi yalan. Sadece vergi dairesine gidersiniz kendinize vergi mükellefi olmadığınıza dair bir belge alırsınız. Aylık 31.000 sınırı var. Gidip bu belgeyi alırsınız aylık sınırınız aşmadığı sürece vergi ödemezsiniz. Belli bir süre sınırı var bu belgeninde Vergi ödemen için şirket kurman lazım. En kısa yolu şahıs şirketi. Eğer vergi ödemeden iş yapmaya devam edersen bu meblağ büyüdükçe bir gün maliye kapını çalar. En kötüsü vergi kaçakçılığından bile alabilirler gencecik yaşta hayatını karartırsın. Ne olursa olsun. Ne iş yaparsanız yapın. Lütfen herkes vergisini ödesin.