An itibariyle 1 müşterimde yıllık yenileme fiyatlarından ötürü terk etti. 50-100 ₺ daha uygun olan bir firmaya geçiş yaptı, 3 yıldır çalıştığım müşteri...
Haklısın üstat lakin borçtan kafa rahata ermiyor ki. İnovasyon yaptığında da yeterli imkanın yoksa iyi bir pazarlama yapamıyorsun.
İş var ama cidden para yok. Müşterilerin istekleri ardı arkasına kesilmiyor, bütçe 0.
Her kazanç elde eden kişi vergi mükellefi olmak zorunda ve vergi ödemek ile yükümlü üstat.
6-7 aydır bende hissediyordum lakin Mart ayı öyle bir kriz ile geçti ki anlatamam...
Marka tescil, internet sitesi ve sosyal medya tasarım hizmetleri sunuyorum Mersin'de.
İnternette yıllık 14.000 TL altı kazanç elde edenlerin ödeme zorunluluğu yok diye biliyordum.
Ayrıca 18-29 yaşındaki girişimciler de 3 yıl ödemiyormuş. Ben 13yaşındayım. Ödemeli miyim? Ayrıca nereye ödüyoruz?