Merhaba arkadaşlar,
Daha önce veya güncel olarak probiyotik kullanan var faydasını gören var mısır?
Probiyotik Kullanan Var Mı? (R10+)
47
●2.015
- 07-01-2019, 18:43:12
- 07-01-2019, 18:57:01Off keşke ben de yiyebilseydim sarımsağı. Dünyanın en faydalı şeyi. Ama yiyemiyorum.EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maşallah gül gibi kokuyırsundur ha
- 07-01-2019, 18:59:29Üyeliği durdurulduhaha geçen sarımsak yedim dükkana gittim herkes uzaklaştı yanımdanglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarımsak o kadar faydali ki her gün yutmak inanılmaz etki ediyor. 2. dünya savaşında antibiyotik bulamazlarmış askerler hep sarımsak yermiş.
- 07-01-2019, 19:00:28Kesinlikle hocam. Muhteşem bir şeyEdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2019, 19:02:25Neden yiyemiyorsun hocam. Gece yatmadan önce sarımsağı hap gibi kes çiğnemeden yut. sabah kalkınca da dişini fırçala oldu bitti.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2019, 19:02:40mantiya yogurtlu sarimsak dok cok guzel bir yemek oluyorEdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2019, 19:06:29Hocam 44 yaşındayım. Kendimi bildim bileli soğan sarmısak yiyemiyorum. Tiksiniyorum. Nedenini bilmiyorum.Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke yiyebilseydim
- 07-01-2019, 19:08:27Annem hep yemeklere sarımsak atar. Sarımsak yediğimi bile hissetmiyorum. çorba, fasulye aklınıza hangi yemek geliyorsa ezin sarımsağı içine atın yemeklerin öyle pişirip yiyin.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle