• 07-01-2019, 18:43:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Daha önce veya güncel olarak probiyotik kullanan var faydasını gören var mısır?
  • 07-01-2019, 18:47:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.
  • 07-01-2019, 18:57:01
    #3
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.
    Off keşke ben de yiyebilseydim sarımsağı. Dünyanın en faydalı şeyi. Ama yiyemiyorum.
    Hocam maşallah gül gibi kokuyırsundur ha
  • 07-01-2019, 18:59:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off keşke ben de yiyebilseydim sarımsağı. Dünyanın en faydalı şeyi. Ama yiyemiyorum.
    Hocam maşallah gül gibi kokuyırsundur ha
    haha geçen sarımsak yedim dükkana gittim herkes uzaklaştı yanımdan Sarımsak o kadar faydali ki her gün yutmak inanılmaz etki ediyor. 2. dünya savaşında antibiyotik bulamazlarmış askerler hep sarımsak yermiş.
  • 07-01-2019, 19:00:28
    #5
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha geçen sarımsak yedim dükkana gittim herkes uzaklaştı yanımdan Sarımsak o kadar faydali ki her gün yutmak inanılmaz etki ediyor. 2. dünya savaşında antibiyotik bulamazlarmış askerler hep sarımsak yermiş.
    Kesinlikle hocam. Muhteşem bir şey
  • 07-01-2019, 19:02:25
    #6
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off keşke ben de yiyebilseydim sarımsağı. Dünyanın en faydalı şeyi. Ama yiyemiyorum.
    Hocam maşallah gül gibi kokuyırsundur ha
    Neden yiyemiyorsun hocam. Gece yatmadan önce sarımsağı hap gibi kes çiğnemeden yut. sabah kalkınca da dişini fırçala oldu bitti.
  • 07-01-2019, 19:02:40
    #7
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.
    mantiya yogurtlu sarimsak dok cok guzel bir yemek oluyor
  • 07-01-2019, 19:06:29
    #8
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden yiyemiyorsun hocam. Gece yatmadan önce sarımsağı hap gibi kes çiğnemeden yut. sabah kalkınca da dişini fırçala oldu bitti.
    Hocam 44 yaşındayım. Kendimi bildim bileli soğan sarmısak yiyemiyorum. Tiksiniyorum. Nedenini bilmiyorum.
    Keşke yiyebilseydim
  • 07-01-2019, 19:08:27
    #9
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 44 yaşındayım. Kendimi bildim bileli soğan sarmısak yiyemiyorum. Tiksiniyorum. Nedenini bilmiyorum.
    Keşke yiyebilseydim
    Annem hep yemeklere sarımsak atar. Sarımsak yediğimi bile hissetmiyorum. çorba, fasulye aklınıza hangi yemek geliyorsa ezin sarımsağı içine atın yemeklerin öyle pişirip yiyin.