Bağırsak hastasıyım. Crohn.
1,5 yıldır probiyotik kullanıyorum. Kefir + simbiyol probiyotik hergün aç karna.
Ev yapımı turşu suyunda da probitotiyvar ondan da gömerim.
Ocean balık yağı, çörek otu yağı düzenli kullanırım.
Dışarıda yemek yemem. Zeytinyağlı yemekler ve tereyağ haricinde yağ kullanmam.
Margarin vs çöpe atın. Bağırsaklarınız mutluluktan kendinden geçer. 🤗
IBS hastasıyım bende, dışardan yemeği geçtim evde bile kızarmış veya yağlı yemek yemiyorum. Yemek düzenimde neredeyse kusursuz bir şekilde üstelik son zamanlarda iyileştiğimi bile düşünüyordum. Son 3-4 günlük süreç içerisinde resmen perişan olmuş durumdayım. Tarif edilmesi güç bir ağrı karnımda başlıyor ve kolayına da geçmiyor ki bu ağrıyı en iyi sizin anlayacağınızı düşünüyorum. Sizde mi IBS hastasısınız?
Yorum atan diğer arkadaşlar mobil olduğum için herkese cevap veremiyorum ama tüm yorumları muhakkak okuyorum.