• 07-01-2019, 19:10:43
    #10
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annem hep yemeklere sarımsak atar. Sarımsak yediğimi bile hissetmiyorum. çorba, fasulye aklınıza hangi yemek geliyorsa ezin sarımsağı içine atın yemeklerin öyle pişirip yiyin.
    Çok denedim. Çiğ, pişmiş.
    Ağzıma süremiyorum.
    O yüzden en ufak bir rüzgar yesem hemen hastalanıyorum.
  • 07-01-2019, 19:14:04
    #11
    Bağırsak hastasıyım. Crohn.

    1,5 yıldır probiyotik kullanıyorum. Kefir + simbiyol probiyotik hergün aç karna.

    Ev yapımı turşu suyunda da probitotiyvar ondan da gömerim.

    Ocean balık yağı, çörek otu yağı düzenli kullanırım.

    Dışarıda yemek yemem. Zeytinyağlı yemekler ve tereyağ haricinde yağ kullanmam.

    Margarin vs çöpe atın. Bağırsaklarınız mutluluktan kendinden geçer. 🤗
  • 07-01-2019, 19:16:51
    #12
    Bu üründen kullanmıştım, memnun kaldım. Tavsiye ederim.
  • 07-01-2019, 20:45:02
    #13
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bağırsak hastasıyım. Crohn.

    1,5 yıldır probiyotik kullanıyorum. Kefir + simbiyol probiyotik hergün aç karna.

    Ev yapımı turşu suyunda da probitotiyvar ondan da gömerim.

    Ocean balık yağı, çörek otu yağı düzenli kullanırım.

    Dışarıda yemek yemem. Zeytinyağlı yemekler ve tereyağ haricinde yağ kullanmam.

    Margarin vs çöpe atın. Bağırsaklarınız mutluluktan kendinden geçer. 🤗
    IBS hastasıyım bende, dışardan yemeği geçtim evde bile kızarmış veya yağlı yemek yemiyorum. Yemek düzenimde neredeyse kusursuz bir şekilde üstelik son zamanlarda iyileştiğimi bile düşünüyordum. Son 3-4 günlük süreç içerisinde resmen perişan olmuş durumdayım. Tarif edilmesi güç bir ağrı karnımda başlıyor ve kolayına da geçmiyor ki bu ağrıyı en iyi sizin anlayacağınızı düşünüyorum. Sizde mi IBS hastasısınız?

    Yorum atan diğer arkadaşlar mobil olduğum için herkese cevap veremiyorum ama tüm yorumları muhakkak okuyorum.
  • 07-01-2019, 21:04:52
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla çok severim turşu suyu sirke boza kefir yoğurt peynir
  • 07-01-2019, 22:01:56
    #15
    kefir+ ev yapimi salgam icin hocam gercekten faydali seyler. ayrica arada tursu falan yiyin. bu saydiklarim bagirsak floarasini duzenler hem.
  • 07-01-2019, 22:09:30
    #16
    EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.
    Hocam multi ve d0landırıcı avlamadaki formunuzu da buna borçlusunuz heralde
  • 07-01-2019, 22:09:32
    #17
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBS hastasıyım bende, dışardan yemeği geçtim evde bile kızarmış veya yağlı yemek yemiyorum. Yemek düzenimde neredeyse kusursuz bir şekilde üstelik son zamanlarda iyileştiğimi bile düşünüyordum. Son 3-4 günlük süreç içerisinde resmen perişan olmuş durumdayım. Tarif edilmesi güç bir ağrı karnımda başlıyor ve kolayına da geçmiyor ki bu ağrıyı en iyi sizin anlayacağınızı düşünüyorum. Sizde mi IBS hastasısınız?

    Yorum atan diğer arkadaşlar mobil olduğum için herkese cevap veremiyorum ama tüm yorumları muhakkak okuyorum.
    Ben ibs yim hocam ama sizinki çok mu ağır geçiyor anlayamadım. Bir ilaç var sindirim sistemi düzenleyici çok iyi geliyor bana. devamlı kullanmasam da kullanıyorum uzun süredir. onun dışında süt içsem hemen tuvalet ihtiyacı doğuyor. şeyi kestiremiyorum ne zaman yakalayacak beni meret

    ama ilaç kullandığımda bu düşüncem olmuyor
  • 07-01-2019, 22:14:45
    #18
    Felaket kabızdım doktor probiyotik verdi 2. gün işe yaradı =)