Bağırsak hastasıyım. Crohn.

1,5 yıldır probiyotik kullanıyorum. Kefir + simbiyol probiyotik hergün aç karna.

Ev yapımı turşu suyunda da probitotiyvar ondan da gömerim.

Ocean balık yağı, çörek otu yağı düzenli kullanırım.

Dışarıda yemek yemem. Zeytinyağlı yemekler ve tereyağ haricinde yağ kullanmam.

Margarin vs çöpe atın. Bağırsaklarınız mutluluktan kendinden geçer. 🤗