Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.
Hocam daha önce Ocean plus 1200 mg omega 3 kullandınız mı? Ben indirimde diye aldım. Bunların kaliteli olduğunu nasıl, neye göre belirliyoruz. Siz uzun süredir kullanıyorsunuz belki biliyorsunuzdur. Ha birde epa dha değerleri yüksek olması ıyimis o yüzden 1200 mg aldım. Aşırı büyük kapsül 1 aydır kullanıyorum. Ara sıra boğazıma felan takılıyor.

İçilenlerden mı alsam acaba?