EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ocean plus'u aldım fiyatı ucuz diye hiç bir işe yaramıyor. EPA DHA değerleri yüksek olması lazım. Solgarın almanız gerekli 160 TL ama cidden balık yağı kalitesi belli. Oceanı aldığım gibi çöpe attım. Kalitesini şu şekilde anlarsınız köpük olan yere sıkın orayı eritmesi lazım. Aşağıda video bırakıyorum . Oceanı ben aldım döktüm eritmedi. Ama solgarı döktüm erittti. Boşa dememişler pahalısı cidden daha kaliteli oluyor. Köpük bardak testi yapabilrsiniz sizde göreceksiniz farkı. Boşa içmeyin onu atın çöpe gidip solgar alın.


https://www.youtube.com/watch?v=r5zSEqv6qbM
Bende bunu izlemiştim. Biraz baktığımda etil ester balık yağı köpük bardakları eritiyor. İyi olan trigliserit yapılı olan balık yağı yazıyordu bir yerde. Bende hem bu sebeple hemde ifos onaylı diye aldım. Ama ucuz yani o zaman kutudaki trigliserit yazısı felan yalan gibi. Çünkü trigliserit olunca pahalı olması gerek.

Benim ilk denk geldiğim site, araştırınca daha iyi bir kaynak bulunabilir. Site