Bende bunu izlemiştim. Biraz baktığımda etil ester balık yağı köpük bardakları eritiyor. İyi olan trigliserit yapılı olan balık yağı yazıyordu bir yerde. Bende hem bu sebeple hemde ifos onaylı diye aldım. Ama ucuz yani o zaman kutudaki trigliserit yazısı felan yalan gibi. Çünkü trigliserit olunca pahalı olması gerek.
Benim ilk denk geldiğim site, araştırınca daha iyi bir kaynak bulunabilir.
Site
Vallahi piyasadaki bütün balık yağlarını denemişimdir, ucuz olanların hiç biri bardağı eritmedi hocam. Ekşide falanda görebilirsiniz zaten omega 3 kalitesi iyi olan firmaları yazmış yazarlar. Bence hemen paraya kıyıp solgar alın kaliteden vaz geçmeyin. Etkisini de görürsünüz.