Aslanking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önce Ocean plus 1200 mg omega 3 kullandınız mı? Ben indirimde diye aldım. Bunların kaliteli olduğunu nasıl, neye göre belirliyoruz. Siz uzun süredir kullanıyorsunuz belki biliyorsunuzdur. Ha birde epa dha değerleri yüksek olması ıyimis o yüzden 1200 mg aldım. Aşırı büyük kapsül 1 aydır kullanıyorum. Ara sıra boğazıma felan takılıyor. İçilenlerden mı alsam acaba?
Ocean plus'u aldım fiyatı ucuz diye hiç bir işe yaramıyor. EPA DHA değerleri yüksek olması lazım. Solgarın almanız gerekli 160 TL ama cidden balık yağı kalitesi belli. Oceanı aldığım gibi çöpe attım. Kalitesini şu şekilde anlarsınız köpük olan yere sıkın orayı eritmesi lazım. Aşağıda video bırakıyorum . Oceanı ben aldım döktüm eritmedi. Ama solgarı döktüm erittti. Boşa dememişler pahalısı cidden daha kaliteli oluyor. Köpük bardak testi yapabilrsiniz sizde göreceksiniz farkı. Boşa içmeyin onu atın çöpe gidip solgar alın.


https://www.youtube.com/watch?v=r5zSEqv6qbM