IBS hastasıyım bende, dışardan yemeği geçtim evde bile kızarmış veya yağlı yemek yemiyorum. Yemek düzenimde neredeyse kusursuz bir şekilde üstelik son zamanlarda iyileştiğimi bile düşünüyordum. Son 3-4 günlük süreç içerisinde resmen perişan olmuş durumdayım. Tarif edilmesi güç bir ağrı karnımda başlıyor ve kolayına da geçmiyor ki bu ağrıyı en iyi sizin anlayacağınızı düşünüyorum. Sizde mi IBS hastasısınız?
Yorum atan diğer arkadaşlar mobil olduğum için herkese cevap veremiyorum ama tüm yorumları muhakkak okuyorum.
Ben ibs yim hocam ama sizinki çok mu ağır geçiyor anlayamadım. Bir ilaç var sindirim sistemi düzenleyici çok iyi geliyor bana. devamlı kullanmasam da kullanıyorum uzun süredir. onun dışında süt içsem hemen tuvalet ihtiyacı doğuyor. şeyi kestiremiyorum ne zaman yakalayacak beni meret
ama ilaç kullandığımda bu düşüncem olmuyor