Konu
Probiyotik Kullanan Var Mı? (R10+)
07-01-2019, 19:02:40
#7
bilgicinitr
EdizKaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.
mantiya yogurtlu sarimsak dok cok guzel bir yemek oluyor