EdizKaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haha geçen sarımsak yedim dükkana gittim herkes uzaklaştı yanımdan Sarımsak o kadar faydali ki her gün yutmak inanılmaz etki ediyor. 2. dünya savaşında antibiyotik bulamazlarmış askerler hep sarımsak yermiş.
Kesinlikle hocam. Muhteşem bir şey