Konu
Probiyotik Kullanan Var Mı? (R10+)
07-01-2019, 19:00:28
#5
globaltr
EdizKaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haha geçen sarımsak yedim dükkana gittim herkes uzaklaştı yanımdan
Sarımsak o kadar faydali ki her gün yutmak inanılmaz etki ediyor. 2. dünya savaşında antibiyotik bulamazlarmış askerler hep sarımsak yermiş.
Kesinlikle hocam. Muhteşem bir şey