Off keşke ben de yiyebilseydim sarımsağı. Dünyanın en faydalı şeyi. Ama yiyemiyorum.
Hocam maşallah gül gibi kokuyırsundur ha
haha geçen sarımsak yedim dükkana gittim herkes uzaklaştı yanımdan

Sarımsak o kadar faydali ki her gün yutmak inanılmaz etki ediyor. 2. dünya savaşında antibiyotik bulamazlarmış askerler hep sarımsak yermiş.