Konu
Probiyotik Kullanan Var Mı? (R10+)
07-01-2019, 18:47:23
#2
Hostral
Üyeliği durduruldu
Ben hergün hiç aksatmadan bir bardak kefir içerim ve 1 diş sarmısak yerim. Aynı zamanda solgar'ın omega3 kapsülünden yutarım. Kışın o yüzden hastalığa pek yakalanmam.