• 21-07-2018, 16:45:37
    #19
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından yasaktır.

    Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam )) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.
    1) bence seyyar simitçinin önüne SİMİT SARAYI kurmayı UBER olarak tarif etseniz daha anlamlı olur.

    2) UBER yolcunun cezasını ödüyor ama yolcu varken ceza yiyen taksi şoförü ‘’senin yüzünden yedim, öde’’ diye yolcuya dayatıyor..
  • 21-07-2018, 16:47:07
    #20
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından yasaktır.

    Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam )) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.
    Bak kendin örnek veriyorsun eğer o simit sarayında garsonlar gelen müşteriye kötü davranırsa müşteride simitçiye gider.Sen söylemedende yazayım tabikide her simit sarayıda kötü değil Uberdekilerde emekçidir.Emekçinin anlamını öğreniniz sonra ajitasyon yapınız.

    Neyse fazla uzatmayacağım.Laftan anlamayana laf anlatılmaz.
  • 21-07-2018, 17:07:33
    #21
    Gözümde taksicilerin %90 ından fazlası aynı. Gezdirir para üstüne çökmeye çalışır yakın mesafe diye almaz. Önce nereye diye sorar beğenmezse araç teslim etcem der almaz. Ülkenin yüz karası taksicilerin bu kısmı. Ama kalan kısmına Allah denk getirsin bizleri.
  • 21-07-2018, 17:22:26
    #22
    Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, salı günü sabahtan sabiha gökçen'e uçacağım gece ise geri döneceğim. Uber uygulamasını ankarada kullanmaya çalıştım ama hizmet vermiyordu. İstanbulda serbest mi ?

    Hadi serbest diyelim taksiciler uber şöförüyle birlikte bizi linç ederler mi? yada para cezası yer miyim? Kafamda deli sorular. Uber dışında alternatif özel ulaşım araçları var mıdır çok pahalı olmamak şartıyla.

    Tahmini istikametimiz . Sabiha gökçen havaalanı -> taksim -> kuruçeşme

    akşam dönüşte ise saat 10'da kuleli askeri lisesi -> sabiha gökçen havaalanı
    isterseniz transfer işleminizi gerçekleştirebilirim. Detayları iletir misiniz tur şeklinde vs mi olacak?
  • 21-07-2018, 17:30:16
    #23
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından yasaktır.

    Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam )) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.
    D2 Belgesi nedir, merak ediyor insan

    Mesela yılda 2000Tl civarı vergi veren taksi esnafını da merak etmiyor değilim.
    Mesela 2Milyon olan nedir, neden 2 Milyon merak etmiyor değilim?

    Bir Turizm Acentası kurmak ne kadar maliyetli ve ne kadar katma değer merak ediyor insan. Bu acenteye D2 belgesi almak ve araç yetkilendirme ne kadar maliyetli ve ne kadar yasal merak ediyor insan.

    Yetmiyor;

    PsikoTeknik değerlendirmelerden geçen ancak hergün en az 1 KAVGAya karışmayı merak ediyor insan.

    Daha yazarım güzel insan,
    Kaçırdığın yer; o vitoyu süren de eski taksi şöförü yegane farkı; sermayenin kölesi olmak istemiyor; kaliteli hzimet vermek yetisine sahip ve herşeyden önemlisi İNSAN...
  • 21-07-2018, 22:09:25
    #24
    yasak değil, yeni haber de okudum, ödemeler önceden yurt dışından direk vs hatırlamıyorum , şimdi bankayla anlaşılmış kesinti ayarlanmış ,yakalanılırsa bile uber karşılıyormuş bir kısmını bindiğimde şoför abiyle sohbet etmiştik.
  • 21-07-2018, 22:18:35
    #25
    Üyeliği durduruldu
    40 kere bindim en ufak bir sorun yaşamadım. Arkadaşım çevirmeye girmiş, polis sormuş uber mi diye evet demişler bi sıkıntı olmamış. Uber artık cezaları ödemiyor diye birşey duymuştum bilginiz olsun. Scotty (motor) ve yoloo ile de gidebilirsinizi. Yolo yasal
  • 21-07-2018, 22:27:28
    #26
    Havaalanına giremiyorlar, yani şehir içinde kullanabilirsin ama çoğunluğu Havalimanına gitmiyor, taksiciler görüntü alıp ceza kestiriyorlar başıma geldi.
  • 21-07-2018, 22:29:50
    #27
    Kalabalık içeriğine çağırmayın, biraz yürüyün kalabalıktan uzaklaşın öyle çağırın.

    Ceza yeme ihtimaliniz çok düşüktür, polisin ceza kestiği sabit noktalardan zaten uber sürücülerinin haberi oluyor güzergahı ona göre ayarlıyorlar. Ki zaten ceza alsanız bile uber sizin adınıza ödemeyi yapıyor.

    edit: Taksi kullanmamaya özen gösterin, bugün iş dönüşü mecburen taksiye binmek zorunda kaldım taksinin içi boya kokuyordu. Eve gelince pantolonumu çıkartıp arkasına bakınca boya olduğunu gördüm. Ne zaman sarı taksiye binsem yeni küfürler keşfediyorum.