Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından
yasaktır.
Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam

)) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.
D2 Belgesi nedir, merak ediyor insan
Mesela yılda 2000Tl civarı vergi veren taksi esnafını da merak etmiyor değilim.
Mesela 2Milyon olan nedir, neden 2 Milyon merak etmiyor değilim?
Bir Turizm Acentası kurmak ne kadar maliyetli ve ne kadar katma değer merak ediyor insan. Bu acenteye D2 belgesi almak ve araç yetkilendirme ne kadar maliyetli ve ne kadar yasal merak ediyor insan.
Yetmiyor;
PsikoTeknik değerlendirmelerden geçen ancak hergün en az 1 KAVGAya karışmayı merak ediyor insan.
Daha yazarım güzel insan,
Kaçırdığın yer; o vitoyu süren de eski taksi şöförü yegane farkı; sermayenin kölesi olmak istemiyor; kaliteli hzimet vermek yetisine sahip ve herşeyden önemlisi İNSAN...