40 kere bindim en ufak bir sorun yaşamadım. Arkadaşım çevirmeye girmiş, polis sormuş uber mi diye evet demişler bi sıkıntı olmamış. Uber artık cezaları ödemiyor diye birşey duymuştum bilginiz olsun. Scotty (motor) ve yoloo ile de gidebilirsinizi. Yolo yasal