_VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbulda UBER serbest mi?
45
●1.901
- 21-07-2018, 16:10:31Üyeliği durdurulduÖTV indirimi geldi, tüm Türkiye genelinde birçok taksi elit ve konforlu oldu. Kısa mesafe için indi bindi ücreti neredeyse her yerde geldi, geliyor. Araba kullandıysanız ya da kullanıyorsanız 1 km mesafedeki trafikte kavga eden, küfür eden birileri varken 7/24 takside çalışarak hayatını devam ettirmeye çalışan birçok emekçiye karşı yapılan tüm şeyler propagandadan başka bir şey değildir. Turistlere giydiriliyor diyerek taksicilere sallıyorsun, bunu yapan sadece taksiciler mi? Sen sadece taksicilere sallamayı biliyorsun tabi bunun doğruluğunu asla kabul etmiyorum. İstanbul'u gezdirmek için bildiğin ve korsan olmayan taksicileri kullanacaksın. Taksimetre açmıyorsa beyaz masayı arayacaksın şikayet edeceksin. Siz her şeyde taksicilere sallayın sonra ağlayın. Kusura bakmayın, sizin esiriniz değil, şoför onlar. Dediğim gibi birçok çürükle emekçileri karıştırmayın. Şimdi işinize bakın.F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım beyaz masa bu sebepten dolayı var. Çürükse şikayet edeceksin. Bu kadar net al plakayı şikayet et sorun varsa.amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 21-07-2018, 16:15:05Yav arkadaşım ben parayı verip biniyormuyum ubere biniyorum binmek istemeyen binmez taksiye.Israrla hakkını vererek çalışan firmanın engellenmesini destekliyorsun.Çok merak ediyorum eğer uber türkiyede kurulsaydı nasıl olurdu ozamanda engellenmesini desteklermiydin._VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2018, 16:15:08İstediğin kadar D segment arabaları koy arabanın şöförünün kafası hep aynı. Önce onu değiştireceksin._VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse arabalar eski diye şikayet etmiyor. ÖTV indirimi çakallığı nerden çıktı durduk yere. Nasıl bir rant planı var?
Şöförlere en kötü 1 hafta eğitim versene bile şimdikinden çok iyi olur.
Taksi harici başka yerlerde turiste geçiriliyor diye bunu normal bir şey olarak kabul edemezsin.
Benim arabam var zaten, lazım olursa da ubere binerim. Taksicinin ağlamasını, çakallıklarını çekemem. Adam gibi sistem ve denetim gelir o zaman kullanılabilir hale gelir.
Taksiye binmiyorum, senin laflarınla da bundan sonra hiç binmem. Taksiciyi savunurken bile saldırarak savunuyorsunuz. - 21-07-2018, 16:18:21Üyeliği durduruldu2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.
- 21-07-2018, 16:19:29UBER yasak değil, yasal bir zeminde halen AKTİF olarak çalışmaktadır.Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taşımacılık kooperatifleri tarafınfan olay yargıya taşınmış durumdadır; sonuçlanan bir yasak söz konusu değil.
Kullanabilirsiniz.
Usulsüz de olsa ceza olasılığı var ancak bu ceza yine UBER tarafından ödeniyor. Bu durum nadiren bazı popüler bölgelerde yapılan bir uygulama.
Nihayetinde; UBER taksi hizmeti değil D2 Turizm belgeli araçların şehir içi taşımacılık izinlerini bir uygulama üzerinden takip etmesidir. D2 Belgesi olan araçların Ulaştırma Bakanlığı tarafından bu işe uygunluğu etscillenmiş ve belgelenmiş demektir. - 21-07-2018, 16:22:35Kendin söylüyorsun işte._VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi her uberciye aynı kafayla bakıyoruz. Kafamız rahat.
Ben çocuğumla taksiye bindiğimde acaba diye düşünüyorum, ne pislik yapacak diye düşünüyorum.
Sen hala anlamıyorsun. Biz 2 trilyonluk araba değil güven, kaliteli hizmet istiyoruz.
Emekçi diyorsun, uberdeki adam da emekçi. Emekçi adam işini düzgün yapar.
Taksici kendi diyor ben olsam ben de ubere binerim diye.
Sende 8-10 tane plaka var ki böyle savunuyorsun.
Taksicilerin başı ülkeyi karıştırırız diye tehdit ediyor. Sen hala boş boş savunuyorsun. - 21-07-2018, 16:24:02Valla senin lafına bakarak kimse birşey yapmaz emin olabilirsin.Şunuda bil emekçiye verdiğim değeri benden iyi bilemezsin.Burda taksi kapansın ubere binilsin demiyor kimse.Adam gibi iş yapan taksiciye çamur atmıyoruz.Ha sen kaliteye yasak koyan sisteme eleştiri yapmayıp onu savunuyorsan oda senin sorunun.Kimse işini iyi yapan adamı bırakmak istemez.Gönül ister ki iki tarafta kaliteli olsun isteyen istediğine binsin.İlla taksi kullanıcaksınız diye dayatılmasın._VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-07-2018, 16:34:06Üyeliği durdurulduSimit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından yasaktır.
Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam
)) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.
)) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.