• 21-07-2018, 16:07:06
    #10
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelleme yapmayın, gördüğünüz 3-5 çürüğü tüm çalışan ve emekçilere yansıtmayın. Gelişemiyoruz malesef bu genellemeleriniz yüzünden.
    Arada 3-5 çürük var diyede rakip tarafın iş yapması engellenerekmi çözüm bulunacak.Buradaki asıl amaç o çürüklerin ayıklanması olur.
  • 21-07-2018, 16:10:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen taksi konforunda, elit bir seyahat edebilirsiniz.

    Kısa mesafe olduğunda sizin spor yapmanızı isteyen iyi niyetli taksiciler binme arkadaşım daha gençsin diyerek sizi kabul etmezler.

    Turist iseniz sizin paranız çok değerli ülkeye para lazım diyerek sizden daha fazla para isteyerek ülke ekonomisine büyük katkı sağlayabilirler.

    Size İstanbul'u gezdirmek için yolu uzatabilirler tamamen iyi niyetli olarak.

    Taksimetre açmayıp size yüksek ücret söylerler sizde itiraz ederseniz tamamen iyi niyetli olarak sizi darp edebilirler.

    Kadıköy'den Sabiha Gökçen'e avrupa yakası turu ayrıcalığıyla seyahat edebilirsiniz.

    Ve bir çok nedenden dolayı taksiciye sahip çıkın!
    ÖTV indirimi geldi, tüm Türkiye genelinde birçok taksi elit ve konforlu oldu. Kısa mesafe için indi bindi ücreti neredeyse her yerde geldi, geliyor. Araba kullandıysanız ya da kullanıyorsanız 1 km mesafedeki trafikte kavga eden, küfür eden birileri varken 7/24 takside çalışarak hayatını devam ettirmeye çalışan birçok emekçiye karşı yapılan tüm şeyler propagandadan başka bir şey değildir. Turistlere giydiriliyor diyerek taksicilere sallıyorsun, bunu yapan sadece taksiciler mi? Sen sadece taksicilere sallamayı biliyorsun tabi bunun doğruluğunu asla kabul etmiyorum. İstanbul'u gezdirmek için bildiğin ve korsan olmayan taksicileri kullanacaksın. Taksimetre açmıyorsa beyaz masayı arayacaksın şikayet edeceksin. Siz her şeyde taksicilere sallayın sonra ağlayın. Kusura bakmayın, sizin esiriniz değil, şoför onlar. Dediğim gibi birçok çürükle emekçileri karıştırmayın. Şimdi işinize bakın.



    amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arada 3-5 çürük var diyede rakip tarafın iş yapması engellenerekmi çözüm bulunacak.Buradaki asıl amaç o çürüklerin ayıklanması olur.
    Arkadaşım beyaz masa bu sebepten dolayı var. Çürükse şikayet edeceksin. Bu kadar net al plakayı şikayet et sorun varsa.
  • 21-07-2018, 16:15:05
    #12
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖTV indirimi geldi, tüm Türkiye genelinde birçok taksi elit ve konforlu oldu. Kısa mesafe için indi bindi ücreti neredeyse her yerde geldi, geliyor. Araba kullandıysanız ya da kullanıyorsanız 1 km mesafedeki trafikte kavga eden, küfür eden birileri varken 7/24 takside çalışarak hayatını devam ettirmeye çalışan birçok emekçiye karşı yapılan tüm şeyler propagandadan başka bir şey değildir. Turistlere giydiriliyor diyerek taksicilere sallıyorsun, bunu yapan sadece taksiciler mi? Sen sadece taksicilere sallamayı biliyorsun tabi bunun doğruluğunu asla kabul etmiyorum. İstanbul'u gezdirmek için bildiğin ve korsan olmayan taksicileri kullanacaksın. Taksimetre açmıyorsa beyaz masayı arayacaksın şikayet edeceksin. Siz her şeyde taksicilere sallayın sonra ağlayın. Kusura bakmayın, sizin esiriniz değil, şoför onlar. Dediğim gibi birçok çürükle emekçileri karıştırmayın. Şimdi işinize bakın.





    Arkadaşım beyaz masa bu sebepten dolayı var. Çürükse şikayet edeceksin. Bu kadar net al plakayı şikayet et sorun varsa.
    Yav arkadaşım ben parayı verip biniyormuyum ubere biniyorum binmek istemeyen binmez taksiye.Israrla hakkını vererek çalışan firmanın engellenmesini destekliyorsun.Çok merak ediyorum eğer uber türkiyede kurulsaydı nasıl olurdu ozamanda engellenmesini desteklermiydin.
  • 21-07-2018, 16:15:08
    #13
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÖTV indirimi geldi, tüm Türkiye genelinde birçok taksi elit ve konforlu oldu. Kısa mesafe için indi bindi ücreti neredeyse her yerde geldi, geliyor. Araba kullandıysanız ya da kullanıyorsanız 1 km mesafedeki trafikte kavga eden, küfür eden birileri varken 7/24 takside çalışarak hayatını devam ettirmeye çalışan birçok emekçiye karşı yapılan tüm şeyler propagandadan başka bir şey değildir. Turistlere giydiriliyor diyerek taksicilere sallıyorsun, bunu yapan sadece taksiciler mi? Sen sadece taksicilere sallamayı biliyorsun tabi bunun doğruluğunu asla kabul etmiyorum. İstanbul'u gezdirmek için bildiğin ve korsan olmayan taksicileri kullanacaksın. Taksimetre açmıyorsa beyaz masayı arayacaksın şikayet edeceksin. Siz her şeyde taksicilere sallayın sonra ağlayın. Kusura bakmayın, sizin esiriniz değil, şoför onlar. Dediğim gibi birçok çürükle emekçileri karıştırmayın. Şimdi işinize bakın.
    İstediğin kadar D segment arabaları koy arabanın şöförünün kafası hep aynı. Önce onu değiştireceksin.

    Kimse arabalar eski diye şikayet etmiyor. ÖTV indirimi çakallığı nerden çıktı durduk yere. Nasıl bir rant planı var?

    Şöförlere en kötü 1 hafta eğitim versene bile şimdikinden çok iyi olur.

    Taksi harici başka yerlerde turiste geçiriliyor diye bunu normal bir şey olarak kabul edemezsin.

    Benim arabam var zaten, lazım olursa da ubere binerim. Taksicinin ağlamasını, çakallıklarını çekemem. Adam gibi sistem ve denetim gelir o zaman kullanılabilir hale gelir.

    Taksiye binmiyorum, senin laflarınla da bundan sonra hiç binmem. Taksiciyi savunurken bile saldırarak savunuyorsunuz.
  • 21-07-2018, 16:18:21
    #14
    Üyeliği durduruldu
    2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.
  • 21-07-2018, 16:19:29
    #15
    Kizil-ML adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, salı günü sabahtan sabiha gökçen'e uçacağım gece ise geri döneceğim. Uber uygulamasını ankarada kullanmaya çalıştım ama hizmet vermiyordu. İstanbulda serbest mi ?

    Hadi serbest diyelim taksiciler uber şöförüyle birlikte bizi linç ederler mi? yada para cezası yer miyim? Kafamda deli sorular. Uber dışında alternatif özel ulaşım araçları var mıdır çok pahalı olmamak şartıyla.

    Tahmini istikametimiz . Sabiha gökçen havaalanı -> taksim -> kuruçeşme

    akşam dönüşte ise saat 10'da kuleli askeri lisesi -> sabiha gökçen havaalanı
    UBER yasak değil, yasal bir zeminde halen AKTİF olarak çalışmaktadır.
    Taşımacılık kooperatifleri tarafınfan olay yargıya taşınmış durumdadır; sonuçlanan bir yasak söz konusu değil.

    Kullanabilirsiniz.
    Usulsüz de olsa ceza olasılığı var ancak bu ceza yine UBER tarafından ödeniyor. Bu durum nadiren bazı popüler bölgelerde yapılan bir uygulama.

    Nihayetinde; UBER taksi hizmeti değil D2 Turizm belgeli araçların şehir içi taşımacılık izinlerini bir uygulama üzerinden takip etmesidir. D2 Belgesi olan araçların Ulaştırma Bakanlığı tarafından bu işe uygunluğu etscillenmiş ve belgelenmiş demektir.
  • 21-07-2018, 16:22:35
    #16
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.
    Kendin söylüyorsun işte.

    Şimdi her uberciye aynı kafayla bakıyoruz. Kafamız rahat.

    Ben çocuğumla taksiye bindiğimde acaba diye düşünüyorum, ne pislik yapacak diye düşünüyorum.

    Sen hala anlamıyorsun. Biz 2 trilyonluk araba değil güven, kaliteli hizmet istiyoruz.

    Emekçi diyorsun, uberdeki adam da emekçi. Emekçi adam işini düzgün yapar.

    Taksici kendi diyor ben olsam ben de ubere binerim diye.

    Sende 8-10 tane plaka var ki böyle savunuyorsun.

    Taksicilerin başı ülkeyi karıştırırız diye tehdit ediyor. Sen hala boş boş savunuyorsun.
  • 21-07-2018, 16:24:02
    #17
    _VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.
    Valla senin lafına bakarak kimse birşey yapmaz emin olabilirsin.Şunuda bil emekçiye verdiğim değeri benden iyi bilemezsin.Burda taksi kapansın ubere binilsin demiyor kimse.Adam gibi iş yapan taksiciye çamur atmıyoruz.Ha sen kaliteye yasak koyan sisteme eleştiri yapmayıp onu savunuyorsan oda senin sorunun.Kimse işini iyi yapan adamı bırakmak istemez.Gönül ister ki iki tarafta kaliteli olsun isteyen istediğine binsin.İlla taksi kullanıcaksınız diye dayatılmasın.
  • 21-07-2018, 16:34:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından yasaktır.

    Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam )) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.