Simit Sarayı'nın önünde seyyar olarak simit satmaktır uber, ayıptır. Sen bir dükkan açacaksın değerlendireceksin ve senin yaptığın işi sivil araçla yapacaklar. Ayıptır, günahtır ve en önemlisi devlet tarafından yasaktır.

Belli ki siz taksiciler için genelleme yapacak ve hiçbir şey anlayamayacak kapasitede kişilersiniz. UBER'e devam, cezaya selam )) Dikkat edin çevirmelere cebiniz yanmasın.