_VolkanYILMAZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ÖTV indirimi geldi, tüm Türkiye genelinde birçok taksi elit ve konforlu oldu. Kısa mesafe için indi bindi ücreti neredeyse her yerde geldi, geliyor. Araba kullandıysanız ya da kullanıyorsanız 1 km mesafedeki trafikte kavga eden, küfür eden birileri varken 7/24 takside çalışarak hayatını devam ettirmeye çalışan birçok emekçiye karşı yapılan tüm şeyler propagandadan başka bir şey değildir. Turistlere giydiriliyor diyerek taksicilere sallıyorsun, bunu yapan sadece taksiciler mi? Sen sadece taksicilere sallamayı biliyorsun tabi bunun doğruluğunu asla kabul etmiyorum. İstanbul'u gezdirmek için bildiğin ve korsan olmayan taksicileri kullanacaksın. Taksimetre açmıyorsa beyaz masayı arayacaksın şikayet edeceksin. Siz her şeyde taksicilere sallayın sonra ağlayın. Kusura bakmayın, sizin esiriniz değil, şoför onlar. Dediğim gibi birçok çürükle emekçileri karıştırmayın. Şimdi işinize bakın.
İstediğin kadar D segment arabaları koy arabanın şöförünün kafası hep aynı. Önce onu değiştireceksin.

Kimse arabalar eski diye şikayet etmiyor. ÖTV indirimi çakallığı nerden çıktı durduk yere. Nasıl bir rant planı var?

Şöförlere en kötü 1 hafta eğitim versene bile şimdikinden çok iyi olur.

Taksi harici başka yerlerde turiste geçiriliyor diye bunu normal bir şey olarak kabul edemezsin.

Benim arabam var zaten, lazım olursa da ubere binerim. Taksicinin ağlamasını, çakallıklarını çekemem. Adam gibi sistem ve denetim gelir o zaman kullanılabilir hale gelir.

Taksiye binmiyorum, senin laflarınla da bundan sonra hiç binmem. Taksiciyi savunurken bile saldırarak savunuyorsunuz.