2 trilyonluk taksinin yerine yabancı bir şirketin yaptığı uygulamayla 150 binlik arabalara tamah ediyorsunuz. Sonra yasak diye ağlıyorsunuz. Benim lafımla binecek veya binmeyeceksiniz zaten arkadaşlar. Her taksiciye aynı gözle bakmamayı öğrendiğiniz zaman, her emekçiye kötü konuşmamayı öğrendiğiniz zaman gelişecek taksiler eminim. Ama burası Türkiye, her şeye bir çamur atabilirsiniz.